Betaling med kreditkort

Følgende kreditkort accepteres: American Express, Maestro, Mastercard og Visa.

Hvis du betaler med kreditkort, bliver du bedt om at specificere dine kreditkortdata under bestillingsprocessen. Dine data vil naturligvis blive krypteret til os via SSL -proceduren. Dit kreditkort indlæses derefter direkte, og din ordre redigeres direkte af os.

For at beskytte dig mod misbrug af kreditkort, kan vi også foretage din datakontrol, når du bestiller. I dette tilfælde modtager du en e -mail til ordrebekræftelsen fra vores kundeservice. Den yderligere procedure vil blive forklaret til dig i denne e -mail.

Betaling via PayPal

Hvis du vil bruge denne betalingsmulighed, vil du blive videresendt direkte til PayPal under bestillingsprocessen. Hvis du allerede er en PayPal -kunde, kan du nemt registrere og betale for dine brugerdata. Betalingen er især sikker takket være PayPal Buyer Protection, for hvis noget ikke fungerer, vil du modtage dine penge tilbage.

Hvis du betaler med PayPal på MyScondear, linker vi din MySecondear -konto med din PayPal -konto.

For dig som kunde betyder det, at du ikke behøver at registrere dig igen hos PayPal, når du handler på MySecandear.

MySecandear er derfor muligt kun at indsamle beløbet fra din PayPal -konto, hvis varerne faktisk sendes. Eventuelle refusioner og yderligere betalinger kan implementeres hurtigt og nemt med deres tilsluttede PayPal -konto.

Du kan til enhver tid fjerne dette link eller også bruge en anden PayPal -konto.

Betaling af Klarna straks (direkte debitering)

Hvis du straks vælger betaling af Klarna, vil Klarna Bank udføre betalingsprocessen for MySecandear.

Hvis du har valgt Klarna som en betaling, når du bestiller, kan du derefter vælge indstillingen med det samme via vores udbyder Klarna. Du har ikke brug for en konto hos Klarna.

SoFortüberweisung er en direkte bankoverførsel, der fungerer med dine online bankdata.

  1. Du vælger dit land og bank.
  2. Log ind med dine online bankdata. Dataene er krypteret til din bank.
  3. I nogle banker sendes en yderligere bekræftelsesstift til din smartphone, som du skal bruge en gang for at bekræfte din transaktion.
  4. Så snart bankoverførslen var vellykket, modtager MySecandear bekræftelse og udløser straks ordren.
  5. Hvad kan du gøre, hvis der ikke er modtaget nogen ordrebekræftelse?

    Efter at en ordre er afsluttet, modtager du en ordrebekræftelse til den e -mail -adresse, du har angivet. En ordre blev derefter afsluttet, så snart MySecondear blev sendt til ordren.

    Hvis du ikke finder en ordrebekræftelse i din postkasse, skal du også kontrollere din spam -mappe.

    Du kan generelt ikke modtage e -mails fra MySecandear? Kontakt vores kundeservice på service@mysecontear.de .