all-round ubekymret pakke: høreapparat service hos mySecondear
Din tilfredshed er vores højeste ros og det overordnede mål for vores arbejde! Derfor inkluderer vores serviceløfte for dig eller dine høreapparater et antal gratis tilbud. I denne artikel får du et overblik over hvilke tjenester du kan stole på på MySecandear.
30 dages returrettigheder
På trods af det bedste råd på det rigtige høreapparat viser det kun, når man bærer og testede, om valget faktisk var det rigtige. Hvis du finder ud af, at dit nye høreapparat ikke imødekommer alle dine behov, kan du sende det tilbage til os gratis inden for 30 dage. Selvfølgelig får du pengene tilbage fuldt ud. Hvis du har foretaget et køb på kontoen og sender høreapparatet tilbage inden for 14 dage, vil din konto ikke blive opkrævet. Udvekslingen for et nyt høreapparat er også muligt, forsendelsesomkostningerne bærer MySecandear. Der er ingen ekstra omkostninger for dem!
meget Class = "Shopify-citat-knap-knap offentlig forsikring"> Foretag nu ikke-bindende forespørgsler & gt;garanteret godt forsikret
Garantien for dine høreapparater inkluderer normalt en periode på 2 år, for lyttere er der et garantikrav på et år. Undtagelser repræsenterer enheder fra Oticon, Starkey og Phonak - her kan du nyde en 5 -årig garanti på enheden og batteriet. Der er også muligheden for at forlænge garantiperioden for en pris på 90 € pr. Øre med 2 år.
Hvor godt du også opretholder dit høreapparat, tredjepart forårsaget eller tab kan forekomme uventet og føre til uventet økonomisk stress. Med forsikring via MySecandear har du valget af 3 takster for maksimal fleksibilitet. De stærkeste takster dækker tyveri, skader forårsaget af fugt (inklusive sved), forsætlig skade og selvinfliceret tab. For at nyde fuldstændig frihed til at bekymre dig, Ud over den konventionelle garanti, bør du overveje at tage forsikring. Yderligere information om forsikring kan findes her .
reparationstjeneste
Når der opstår en garantisag, overtager MySecandear reparationen af dit høreapparat. For at bevare din hørelse skal du stille en erstatningsenhed tilgængelig for dig for reparationsperioden. Dette vil blive sendt til dig pr. Post. I pakken, der bruges til dette formål, er der en returafbrydning, som du kan sende enheden, der skal repareres til os. Efter en vellykket reparation finder udskiftningen af udskiftningsenheden og dit høreapparat sted på samme måde. Dette betyder, at der ikke er nogen omkostninger til forsendelse og emballage.
Hvis der opstod en skade uden for garantiperioden, tillader vi os at beregne følgende:
- Batteriændring: € 49,00
- Lille reparation (f.eks. kompensation for optiske defekter): € 59,00
- Større reparation (f.eks. Med en defekt processor): € 149,00
service på stedet
væk fra eksterne tjenester er vi altid glade for at byde dig velkommen til et af vores lokationer på stedet. Vi vil med glæde overtage rengøring og kontrol af dine høreapparater gratis. Vi udfører også ændringen af paraply, filtre og lydslanger såvel som post -forarbejdning af ørestykker gratis. Kun omkostninger til de nødvendige komponenter (f.eks. Eks-lyttere) eller for din egen skyld bæres af dig. Du er velkommen til at se på os og læne dig tilbage i en afslappet atmosfære, mens vi tager os af dit høreapparat.
meget Class = "Shopify-citat-knap-knap offentlig forsikring"> Foretag nu ikke-bindende forespørgsler & gt;