Forsendelse og levering
forsendelsesomkostninger & amp; Leveringstider
høreapparater sendes gratis til dig i Europa. Tilbehør til høreapparat og batterier er også fri for forsendelse fra en ordreværdi på mindst € 49 (€ 99 uden for Tyskland og € 149 i Schweiz). Forsendelsesomkostninger på € 4,90 (€ 9,90 uden for Tyskland) gælder under en ordreværdi på € 49.
Inden for EU sender vi pakker med vores skibspartner DHL. Så snart vores pakke er blevet overdraget til vores partner, modtager du en forsendelsesbekræftelse fra os via e -mail. I e -mailen er der dit forsendelsesnummer (ID) og et link, som du kan spore ordren med.
Her er sporingen af DHL & gt; & gt; < /A>
Ordrer til vores internationale kunder (uden for EU) sendes af DHL Express Service, så din pakke ankommer inden for 2-5 dage (på grund af aktuelle leveringsvanskeligheder kan nogle produkter forekomme ved længere leveringstider).
For ordrer i det tredje land viser vi moms/styring på fakturaen.
Leveringstider
Vi skelner dybest set mellem høreapparater og tilbehør eller reservedele. For høreapparater er leveringstiden i øjeblikket omkring 14-21 dage afhængigt af producenten og sundhedsforsikringen. I tilfælde af tilbehør og reservedele udgør leveringstiden omkring 2-4 arbejdsdage. Men hvis den ønskede vare ikke er på lager, kan dette øge leveringstiden til omkring 7-10 arbejdsdage.
Den nøjagtige leveringstid for høreapparater afhænger også af, om de er lovligt eller privat forsikret. Vores kundesupport vil med glæde forklare dette nærmere. Du kan nå dette på 49 3080 6040 (Tyskland), +43 720 816056 (Østrig) eller +41 43508 46 42 (Schweiz).
hvordan får du din regning?
Fakturaen for din ordre vil blive inkluderet i din pakke. Hvis du ikke længere kan finde fakturaen, bedes du kontakte vores kundeservice på service@mysecontear.de . Vi vil med glæde sende dig fakturaen via e -mail.